شغال یا دایناسور!؟/ به بهانه کشف لاشه حیوانی عجیب در مشکین شهر
 
درباره وبلاگ


*به وبلاگ من خوش آمدید* دوستای عزیز اگه سوالی راجعبه هر حیوان یا پرنده ای دارید تو نظرات بنویسیدحتما جواب میگیرید...{نظر راجعبه مطالب یادتون نره}
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 118507
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

حیوانات و پرندگان
حیوانات و پرندگان




دیده بان حقوق حیوانات: مدیرکل دفتر حیات وحش و آبزیان سازمان حفاظت محیط زیست در مورد خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر مشاهده لاشه پرنده شبیه به دایناسور گفت: پیگیریهای انجام شده با مسئولان محیط زیست استان اردبیل حاکی از کذب بودن این خبر است.

حسین محمدی مدیرکل دفتر حیات وحش و آبزیان سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه محیط زیست استان اردبیل افرادی را برای بررسی لاشه مذکور به این منطقه فرستاده افزود: پس از بررسی ها معلوم شد لاشه مذکور لاشه پرنده نبوده و به احتمال زیاد لاشه حیوان دیگری نظیر روباه بوده که موجب به اشتباه انداختن اهالی روستای “آق بولاغ” از توابع شهرستان مشکین شهرشده است. امروز در برخی رسانه ها اعلام شد اهالی روستای “آق بولاغ” از توابع شهرستان مشکین شهر لاشه یک حیوان عجیب الخلقه و شبیه موجودات ماقبل تاریخ را در حوالی این روستا کشف کرده اند. برخی از اهالی این روستا گفته اند لاشه این حیوان را از نزدیک مشاهده کرده و احتمال می دهند که این جانور در غاری در نزدیکی روستا می زیسته است. با این حال مسئولان محیط زیست شهرستان مشکین شهر پس از بررسی های اولیه صحت این خبر را رد کردند.

تصاویر فوق توسط فرارو و به نقل از ایرنا منتشر شده است

نظر یادتون نره...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 

به نظرشما بهتر است بيشتر كدام مطالب در اين وب قرار گيرد؟